Adrienne Stephan

A hősnőm hangja a fejemben

Kik ők?

2017. augusztus 01. 20:11 - AdrienneStephan

Én és Adrienne

Adrienne Stephan az írónő, aki bennem él. Amikor ennek a szenvedélynek hódolok, kibontakozik ő, és háttérbe szorul a hétköznapi lány, aki vagyok. Képes vagyok órákon át a gép előtt ülni, és dolgozni a regényen; átérezni minden betűjét, érzésekkel, emlékekkel, vágyakkal és tapasztalatokkal megtölteni a történetet. Persze az ihlet a nap bármelyik szakában jöhet, és olyankor kénytelen vagyok kivárni, míg leülhetek leírni a gondolataimat. Ebben az esetben azért jól jön a telefon "jegyzetek" funkciója... 

Mégsem különülünk el egymástól teljesen. Az írói énem ugyanannyira részese a hétköznapi életemnek, mint az, hogy a saját érzéseimet, tapasztalataimat közvetítem az írással. Adrienne Stephan tehát egyenlő Velem, csak kapott egy hangzatos nevet, apai nagyanyám családneve után.

Audrey

A főhősnőm a személyiségem része persze, de ugyanúgy kitalált karakter, akárcsak a többiek. Említettem már, hogy ő nem én vagyok, inkább csak aki lenni szerettem volna pár évvel ezelőtt. Kissé naiv, de annál vakmerőbb, végtelen humorral és öniróniával rendelkezik. Audrey Rose Parkert megteremteni és életben tartani csodálatos, de nagy kihívás. Ha szeretnétek megismerni, olvassátok el a Felperzselt a hőség, elvakított a napfény című regényemet, azoknak pedig, akik várják a folytatást, a tervek szerint ősszel megérkezik Audrey következő története!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennestephan.blog.hu/api/trackback/id/tr3812709226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása