Adrienne Stephan

A hősnőm hangja a fejemben

Audrey első története

2018. március 29. 17:55 - AdrienneStephan

Ez nem az a történet, mikor az ambiciózus és fiatal lány Los Angelesbe költözik, hogy valóra váltsa álmait. Egyetlen vágya van csupán: újra a barátai közé tartozni. Audrey Rose Parker vakmerő vállalkozása örökre megváltoztatja az életét; félig-meddig jövőkép nélkül próbál ismét részese lenni a csapatnak. Zenész barátai népszerűsége által többet kap Los Angeles nyüzsgő és botrányos életviteléből, mint várta volna… Régi és új barátságok, eddig megközelíthetetlennek hitt hírességek, és a szerelem keserédes íze fogadja a fiatal kanadai lányt egy számára eddig ismeretlen világban.

Húszévesen fogalmad sincs, hogy ki vagy. Van, hogy egy egész élet is kevés rá, hogy ezt kiderítsd. Én ebből indultam ki, mikor elkezdtem megformázni Audrey karakterét. Életének legérdekesebb részei a barátai, akik híres zenészként egy másik országban élnek, távol tőle és a kis világától. Elvégezte a sulit tiszta kötelességből, meg hogy legyen valami a kezében, amivel elindulhat, csak azt nem tudja, merre menjen, és talán nem is érdekli. Csupán abban biztos, hogy a legjobb barátai közelében igazán önmaga lehet. Innen a következtetés, hogy ha odaköltözik Los Angeles-be, rájöhet, mit is akar az élettől...

14440939_1077919395649693_2288682914920344355_n.jpg

Tizennyolc-tizenkilenc éves lehettem, amikor először írtam Audrey-ról. Nem sok dologban voltam biztos az életemmel kapcsolatban, és bár mindig nyomasztott, hogy mi vár rám a jövőben, nem igazán vettem a fáradtságot, hogy kitaláljam, mihez szeretnék majd kezdeni. Suliba jártam, nyaranta fesztiváloztam, a barátaimmal lógtam, összeköltöztem a vőlegényemmel és folyton azon agyaltam, mi lesz a következő lépés. Ezt a tulajdonságot egyébként nagyon nehéz elhagyni, még mindig ezt csinálom. A különbség csak annyi, hogy eltelt hat-hét év, már dolgozom és házas vagyok. Talán még mindig vannak dolgok amiben nem vagyok biztos magammal kapcsolatban, de azt tudom, hogy írnom kell. Olyan, mint egy belső kényszer; áldás és átok egyszerre.

Ezt akartam Audrey-nak is: hogy találja meg önmagát. Ezt kaphatjátok ettől a történettől. Kis romantika, humor, dráma, zenekarok és turnék testközelből. Íme egy kis részlet kedvcsinálónak:

"Hányszor törhet össze a szívünk, mielőtt végleg megszűnne létezni? Mennyi terhet bírunk el érzelmileg, a teljes érzéketlenné válás előtt?

Én már kettőnél tartok. Két szerelem szippantott be annak minden örömével és kínjával együtt. A baj csak az, hogy a gyötrődés mintha több ideig tartana a boldogságnál."

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennestephan.blog.hu/api/trackback/id/tr5913789016
süti beállítások módosítása