Adrienne Stephan

A hősnőm hangja a fejemben

A második rész a Körülölel a vihar címet viseli

2017. május 31. 22:10 - AdrienneStephan

Akik követnek facebookon, már olvashattak egy kis ízelítőt a regény következő részéből. Remélem, ezzel a részlettel sikerült felkelteni minden érdeklődő figyelmét. Aki pedig lemaradt róla, hát íme:

Vigyázat, a szelek városa veszélyes lehet...

"El sem mertem hinni, mikor végre elértük Chicago határát. Idegesen mászkálok fel-alá a buszban, a szívem vadul kalapál. Még a turné kezdetén elküldtem Brendonnak a szálloda pontos címét, és most, hogy már a városban vagyunk, küldtem neki egy üzenetet. A bőröndömet kicipeltem a hálófülkéből, és megtámasztottam az ajtónál.

- Jézusom Audrey, ülj már le! – szólt rám Oliver. Eszemben sem volt persze nyugton maradni, inkább lecövekeltem az ajtóban, hogy én legyek az első, aki leszáll majd. A busz végül beállt egy zárt parkolóba a szálloda mögött. Ahogy kinyílt az ajtó, szinte kirepültem rajta. A szél megborzolta a hajam, mire a szoknyámhoz kaptam. A másik két busz is megérkezett; a többiek már elkezdtek kipakolni. Felmértem a terepet, és akkor megláttam: Brendon a parkoló végében állt, hunyorított a széltől, ami az arcába vágott. Eldobta a cigarettáját, majd hanyag mozdulattal a zsebébe nyúlt egy rágóért. Mikor felnézett és találkozott a tekintetünk, megeresztett egy szexi félmosolyt. Szinte futva tettem meg az utat felé; közben pedig mantráztam magamban, hogy „van barátnője, van barátnője” meg hogy: „nem vagy szerelmes belé, többé már nem”. De aztán mikor megölelt és megéreztem azt az ismerős, szappanos, mentolos illatát, nehezen fogtam vissza magam.

- Másnak is hagyj belőle egy szeletet! – szólalt meg a hátam mögött Alice, mire kibontakoztam Brendon öleléséből és próbáltam úgy tenni, mintha csak kezet fogtunk volna."

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennestephan.blog.hu/api/trackback/id/tr9012556335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása