Adrienne Stephan

A hősnőm hangja a fejemben

Hogyan választom a könyveimet Book Tag

2018. április 10. 16:05 - AdrienneStephan

Ma ismét egy jó kis Book Tag-et hoztam Molyról. Bátran vigyétek, töltsétek ki, de a válaszokat el is küldhetitek nekem, amit jövőhéten közzéteszek itt a blogon, ha szeretnétek!

1. Találj egy könyvet kék borítóval a könyvespolcodon. Mi késztetett arra, hogy ezt a könyvet válaszd?

C. S. Lewis: Az oroszlán a boszorkány és a ruhásszekrény. Az érzés, mikor az örök télből kezd kigyógyulni NARNIA, hát a mai nap pontosan ilyen. Kicsit még szeles, és árnyékban talán hűvös is, de határozottan éledezik a természet végre!

narnia_tavasszal.jpg

2. Gondolj egy könyvre, amiről nem hitted volna, hogy tetszeni fog, mégis tetszett. Miért olvastad el?

Ken Follett: A katedrális. A szüleim a kezembe nyomták ajánlották, és mivel én akkor még javában kizárólag az ifjúsági irodalom rabja voltam, nem gondoltam, hogy tetszene... Úgy a negyvenedik oldal után viszont le sem tudtam tenni!

3. Állj a könyvespolcod elé és csukott szemmel válassz egy könyvet. Hogyan hallottál erről a könyvről?

Rick Riordan: Az utolsó olimposzi A Percy Jackson sorozat zárókötetéről akkor vettem tudomást, mikor a férjem közölte, hogy ez a sorozat bizony öt könyvből áll. Már évekkel ezelőtt terveztem elolvasni, de csak a közelmúltban jutottam hozzá. Jelenleg a harmadik részt olvasom (A titán átka) és nagyon tetszik!

percy_jackson_es_az_olimposziak.jpg

4. Válassz egy könyvet, amit valaki ajánlott neked. Mit gondoltál róla?

Christopher Paolini: Eragon. Egy osztálytársamtól kaptam kölcsön, és azt gondoltam, mennyire menő már, hogy tele van sárkányokkal! Bár ez kissé túlzás, mert pont, hogy nincs tele sárkányokkal. Viszont nagyon megkedveltem ezt a sorozatot és most már az én könyvespolcomon is megtalálható mind a négy része.

5. Válassz egy könyvet, amit booktube/bookstagram/könyves blogokon keresztül ismertél meg. Elérte az elvárásokat?

Andy Weir: A marsi. Sajnos nagyon nem. Ahhoz képest, mekkora rajongótábora van a könyvnek, nekem nem nyerte el a tetszésem.

6. Találj egy könyvet a könyvespolcodon, aminek egy szavas címe van. Mi vonzott ehhez a könyvhöz?

P. C. Cast – Kristin Cast: Megjelölve. Egyrészt a borítója, másrészt megfogott ez a Világ, amit az anyja-lánya szerzőpáros alkotott, és nagyon-nagyon sajnálom, hogy csak a kilencedik részig lett lefordítva magyarra...

7. Milyen könyvet fedeztél fel filmen/sorozaton keresztül?

David Mitchell: Felhőatlasz. A filmet csak egyszer láttam, a könyvet azonban kétszer is el kellett olvasnom, hogy összeálljon a kép, pedig higgyétek el, nem vagyok annyira lassú felfogású. A legjobb az egészben, hogy új és új élmény volt, ahányszor csak elővettem! Hmm, talán ismét itt az ideje...

tom_hanks_felhoatlasz.jpg

8. Gondolj az egyik örökös kedvenc könyvedre (könyveidre), mikor olvastad és miért választottad?

J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly - Ez volt az első Harry Potter kötet, amit olvastam, névnapomra kaptam tizenkét éves korom körül. Szerintem ez a könyv tartja nálam a mai napig is a "legtöbbször kiolvasott könyv" helyét. Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei - Egy áruházban láttam meg évekkel ezelőtt, Karácsony környékén és szerelem volt első látásra! Nem tagadom, a borítója vonzott magához, de nagyon jó ötlet volt ezt a könyvet kérnem ajándékba, az már biztos! :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennestephan.blog.hu/api/trackback/id/tr913817788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása