Adrienne Stephan

A hősnőm hangja a fejemben

Oscar-díj Book Tag

2018. március 27. 16:30 - AdrienneStephan

Ígéretemhez híven ezen a kedden is Book Taggel készültem. Tudom, az Oscar Gála már lecsengett, de engem elszórakoztatott a gondolat, kinek osztottam volna szobrocskákat - persze ezúttal szigorúan a könyveknél maradtam!

premios_oscar.jpg

1. Legjobb film, azaz a legjobb könyv, amit az elmúlt évben olvastam

Francesca Zappia: Csak kitaláltalak? Alex, a skizofréniával küzdő tinédzser lány története teljesen magával ragadott, és sokáig ott motoszkált a fejemben a regény.

2. Legjobb rendező, vagyis író akitől olvastam az elmúlt egy évben

Gayle Forman írónőtől a második könyvet olvasom éppen, és teljesen beleszerettem a stílusába

3. Legjobb férfi és női főszereplő: a legjobban megformált, leghitelesebb, hozzám legközelebb álló szereplők bármely könyvben

A legjobb férfi főszereplő Ben McCallister az Itt voltam című könyvből. Kellő mennyiségű dac és keménység, mégis érzelmes szív ebben a főiskolás zenészben. Női főszereplőnek Suzy-t választanám a Suzy és a medúzákból. Annyira hitelesen "alakította", adta vissza a gyásszal és bűntudattal küzdő gyermeki lelket! Azt hiszem, mindig is a kedvenc karaktereim közé fog tartozni.

jelly-fish-stings.jpg

4. Legjobb forgatókönyv, azaz a legjobb cselekmény

Jane Shemilt: Lányom. Az utolsó betűig fenntartotta az érdeklődésem, tökéletesen felépített regény

5. Legjobb látványtervezés/díszlet: Legjobb világépítés

Ebben a kérdésben nagyon-nagyon elfogult vagyok. Még akkor is valamelyik Harry Potter-kötetet írnám, ha nem az elmúlt évben olvastam volna, de a Harry Potter és az elátkozott gyermek pont az év elején került a kezeim közé, így ezt a címet neki adom.

harry-potter-and-the-cursed-child-books-1024x576.jpg

6. Legjobb nem angol/amerikai eredetű könyv

Ludányi Bettina: Az egyetlen menedék. Ritkán olvasok magyar szerzőtől (rajta vagyok, hogy ez ne így legyen) de Betti könyve telitalálat volt! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennestephan.blog.hu/api/trackback/id/tr2013781850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása